W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zapytanie ofertowe - ustalenie ceny wykonania naprawy instalacji odgromowej budynku Stary Rynek 1 w Pabianicach - Wznowienie

XML

Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE
(postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo Zamówień Publicznych) 
  
 
 
1.       Nazwa i adres Zamawiającego:      

Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
NIP: 731-13-68-214
 
                             
2.       Opis przedmiotu zamówienia
 
Wykonanie całości prac związanych z remontem instalacji odgromowej renesansowego dworu obronnego, Stary Rynek 1 w Pabianicach, użytkowanego przez Muzeum Miasta Pabianic, w szczególności:
- wymianę drutu odgromowego na drut miedziany zgodnie z obowiązującą normą
- wymianę uchwytów, złączek (zgodnie z koniecznością)
- naprawę uziomów otokowych (zgodnie z koniecznością)
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami skuteczności ochrony odgromowej.
 
Wykonawca udzieli min. 5 lat gwarancji na wykonane prace.
 
Nie planuje się prowadzenia prac budowlanych – wymianie i naprawie podlegać będą zniszczone elementy funkcjonującego obecnie systemu.
 
     
3.       Termin wykonania zamówienia:
 
do 30.11.2020 r.



4.       Kryteria oceny oferty:
 
-        cena                                        100 %
-        wiedza i doświadczenie                  0 %
-        inne                                            0  %



5.       Miejsce i termin składania ofert     
 
Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice, 
do dnia 06.05.2020 r. do godz. 14.00 – jest to dzień dostarczenia oferty.
Dopuszcza się przesłanie oferty na mail: biuro@muzeum.pabianice.pl



6.       Termin otwarcia ofert                     
 
08.05.2020 r.


7.       Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji
 
Ryszard Adamczyk (601310354)
 


8.       Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
 
mail: biuro@muzeum.pabianice.pl, telefon 601310354, poczta: Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice
 
9.       Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności.
 
 
10.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
 
 
11. Wykonawca uwzględnia fakt, że obiekt podlega ochronie konserwatorskiej.