Zapytanie ofertowe - ustalenie ceny wykonania naprawy instalacji odgromowej budynku Stary Rynek 1 w Pabianicach - Wznowienie
XMLTreść
ZAPYTANIE OFERTOWE
(postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo Zamówień Publicznych)
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
NIP: 731-13-68-214
2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie całości prac związanych z remontem instalacji odgromowej renesansowego dworu obronnego, Stary Rynek 1 w Pabianicach, użytkowanego przez Muzeum Miasta Pabianic, w szczególności:
- wymianę drutu odgromowego na drut miedziany zgodnie z obowiązującą normą
- wymianę uchwytów, złączek (zgodnie z koniecznością)
- naprawę uziomów otokowych (zgodnie z koniecznością)
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami skuteczności ochrony odgromowej.
Wykonawca udzieli min. 5 lat gwarancji na wykonane prace.
Nie planuje się prowadzenia prac budowlanych – wymianie i naprawie podlegać będą zniszczone elementy funkcjonującego obecnie systemu.
3. Termin wykonania zamówienia:
do 30.11.2020 r.
4. Kryteria oceny oferty:
- cena 100 %
- wiedza i doświadczenie 0 %
- inne 0 %
5. Miejsce i termin składania ofert
Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice,
do dnia 06.05.2020 r. do godz. 14.00 – jest to dzień dostarczenia oferty.
Dopuszcza się przesłanie oferty na mail: biuro@muzeum.pabianice.pl
6. Termin otwarcia ofert
08.05.2020 r.
7. Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji
Ryszard Adamczyk (601310354)
8. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
mail: biuro@muzeum.pabianice.pl, telefon 601310354, poczta: Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice
9. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
11. Wykonawca uwzględnia fakt, że obiekt podlega ochronie konserwatorskiej.