Nabór na stanowisko opiekuna zbiorów etnograficznych
XMLTreść
NABÓR ZAMKNIĘTY
Muzeum Miasta Pabianic ogłasza nabór na stanowisko:
opiekun zbiorów etnograficznych
Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Miasta Pabianic
Miasto wykonywania pracy: Pabianice
Miejsce pracy: Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 1 i 2
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: I kwartał 2025 (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).
Nabór realizowany w sposób ciągły do znalezienia kandydata, pierwsza ocena aplikacji 3.02.2025 r.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny.
Dopuszczamy możliwość zatrudnienia osoby studiującej.
Przesyłanie aplikacji: na adres: Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 1/2, 95-200 Pabianice z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko opiekun zbiorów etnograficznych” i e-mail: biuro@muzeum.pabianice.pl oraz osobiście.
Informacja o warunkach pracy: praca w budynkach Muzeum - Stary Rynek 1 i 2 oraz okazjonalnie na terenie Pabianic. Stanowisko związane również z pracą przy komputerze.
Opis zadań na danym stanowisku:
· praca ze zbiorami etnograficznymi,
· prowadzenie zajęć edukacyjnych z zakresu etnografii,
· pełnienie funkcji przewodnika muzealnego,
· wspomaganie pracy opiekunów ekspozycji (m.in. pilnowanie zbiorów i sal muzealnych),
· organizacja/współorganizacja wystaw stałych i czasowych
Oferujemy:
· Możliwość rozwoju zawodowego w instytucji kultury;
· Umowę o pracę,
Wymagania niezbędne/konieczne:
· Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia - etnografia/etologia/antropologia kultury
· Obywatelstwo polskie
· Pełna zdolność do czynności prawnych
· Niekaralność
Wymagania pożądane:
· Obsługa komputera
· Znajomość języka obcego, preferowany j. angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym
· Wysoki poziom kultury osobistej
· Umiejętność pracy w zespole
· Etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach
· Samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
· Zdolności w zakresie prowadzenia działań interdyscyplinarnych w zakresie obsługi zwiedzającego /m.in. funkcja przewodnika muzealnego/
Procedura naboru:
Etap 1 - polega na sprawdzeniu i ocenie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci z I etapu rekrutacji.
Etap 2 - Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami
Etap 3 – czynności związane z zawarciem umowy o pracę.
Wymagane dokumenty w języku polskim:
Etap I
· życiorys (CV) z uwzględnieniem wykształcenia zawierający oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
Etap II
-
Etap III
Podpisanie mowy – konieczne do umowy:
· zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego – zaświadczenie o niekaralności.
· podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· kopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie i doświadczenie zawodowe (dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.),
· inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga!
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, telefonicznie lub pisemnie.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.