Rozeznanie rynku - wykonanie modernizacji sieci telefonicznej Muzeum Miasta Pabianic
XMLTreść
Rozeznanie rynku -
ustalenie sposobu i ceny wykonania modernizacji sieci telefonicznej Muzeum Miasta
Pabianic
I.
Muzeum Miasta Pabianic wszczyna postępowanie poprzez rozeznanie rynku polegające na ustaleniu sposobu oraz ceny wykonania modernizacji sieci telefonicznej Muzeum Miasta Pabianic
.
II.
Informację zawierającą krótki opis proponowanych rozwiązań oraz wstępny kosztorys należy składać do dnia 30.10.2017 r. do Muzeum Miasta Pabianic drogą pocztową, mailową bądź telefoniczną. (Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 1/2, 95-200 Pabianice, tel. 42 215 39 82, 519326275, mail: biuro@muzeum.pabianice.pl.) z adnotacją „modernizacja sieci telefonicznej”.
Oferty złożone po terminie mogą nie zostać uwzględnione w dalszym postępowaniu.
III.
Oferta obejmować musi wykonanie całości prac związanych z modernizacją sieci telefonicznej Muzeum Miasta Pabianic i uwzględniać następujące wymagania:
- sieć telefoniczna obejmować musi dwa budynki użytkowane przez muzeum – Stary Rynek 1 i Stary Rynek 2. Budynki te połączone są kablem światłowodowym.
- połączenia miedzy budynkami oraz w ramach budynków muszą opierać się na kablach telefonicznych. Dodatkowo przewiduje się dalsze funkcjonowanie systemu telefonów dect firmy Panasonic.
- wszystkie aparaty telefoniczne działać muszą w ramach jednej sieci wewnętrznej.
- połączenia zewnętrzne obsługiwane są przez jedną centralę w budynku Stary Rynek 1.
Centrala musi obsługiwać 3 linie zewnętrzne telefoniczne, 2 numery komórkowe w ramach bramki/bramek GSM oraz system telefonów dect firmy Panasonic /będących już w użytkowaniu/.
- podstawowa liczba obsługiwanych numerów wewnętrznych: Stary Rynek 2 – 8, Sary Rynek 1 – 8, system dect – 8. Centrala musi posiadać możliwość rozbudowy w każdym z budynków.
IV.
1. Po zapoznaniu się z nadesłanymi propozycjami Muzeum rozpocznie szczegółowe negocjacje z firmą oferującą najkorzystniejszą ofertę uwzględniając w sensie finansowym i technicznym.
2. Przedstawione oferty służą jedynie ustaleniu ceny poprzez rozeznaniu rynku. Ostateczna cena ustalona zostanie w trakcie uszczegółowienia zamówienia, gdyby jednak przekroczyła kwotę oferowaną przez inną firmę, Muzeum może również z nią prowadzić negocjacje, wybierając ostatecznie korzystniejszą dla siebie ofertę.
3. Osobą do kontaktu jest Ryszard Adamczyk.
I.
Muzeum Miasta Pabianic wszczyna postępowanie poprzez rozeznanie rynku polegające na ustaleniu sposobu oraz ceny wykonania modernizacji sieci telefonicznej Muzeum Miasta Pabianic
.
II.
Informację zawierającą krótki opis proponowanych rozwiązań oraz wstępny kosztorys należy składać do dnia 30.10.2017 r. do Muzeum Miasta Pabianic drogą pocztową, mailową bądź telefoniczną. (Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 1/2, 95-200 Pabianice, tel. 42 215 39 82, 519326275, mail: biuro@muzeum.pabianice.pl.) z adnotacją „modernizacja sieci telefonicznej”.
Oferty złożone po terminie mogą nie zostać uwzględnione w dalszym postępowaniu.
III.
Oferta obejmować musi wykonanie całości prac związanych z modernizacją sieci telefonicznej Muzeum Miasta Pabianic i uwzględniać następujące wymagania:
- sieć telefoniczna obejmować musi dwa budynki użytkowane przez muzeum – Stary Rynek 1 i Stary Rynek 2. Budynki te połączone są kablem światłowodowym.
- połączenia miedzy budynkami oraz w ramach budynków muszą opierać się na kablach telefonicznych. Dodatkowo przewiduje się dalsze funkcjonowanie systemu telefonów dect firmy Panasonic.
- wszystkie aparaty telefoniczne działać muszą w ramach jednej sieci wewnętrznej.
- połączenia zewnętrzne obsługiwane są przez jedną centralę w budynku Stary Rynek 1.
Centrala musi obsługiwać 3 linie zewnętrzne telefoniczne, 2 numery komórkowe w ramach bramki/bramek GSM oraz system telefonów dect firmy Panasonic /będących już w użytkowaniu/.
- podstawowa liczba obsługiwanych numerów wewnętrznych: Stary Rynek 2 – 8, Sary Rynek 1 – 8, system dect – 8. Centrala musi posiadać możliwość rozbudowy w każdym z budynków.
IV.
1. Po zapoznaniu się z nadesłanymi propozycjami Muzeum rozpocznie szczegółowe negocjacje z firmą oferującą najkorzystniejszą ofertę uwzględniając w sensie finansowym i technicznym.
2. Przedstawione oferty służą jedynie ustaleniu ceny poprzez rozeznaniu rynku. Ostateczna cena ustalona zostanie w trakcie uszczegółowienia zamówienia, gdyby jednak przekroczyła kwotę oferowaną przez inną firmę, Muzeum może również z nią prowadzić negocjacje, wybierając ostatecznie korzystniejszą dla siebie ofertę.
3. Osobą do kontaktu jest Ryszard Adamczyk.