Ponowne ustalenie ceny wykonania remontu części dachu renesansowego dworu przy Stary Rynek 1, Pabianice
XMLTreść
Muzeum Miasta Pabianic wszczyna postępowanie poprzez rozeznanie rynku polegające na ustaleniu ceny wykonania remontu części dachu renesansowego dworu przy Stary Rynek 1, Pabianice.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
NIP: 731-13-68-214
2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu części dachu – część południowo wschodnia - polegające na wykonaniu pokrycia dachowego poprzez nałożeniu nowej warstwy papy (bezpośrednio na dotychczasową, zniszczoną) wraz z wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących temu działaniu (m.in. tzw. obróbki).
Do ustalenia ceny przyjmuje się następujące dane:
- 73 m2 powierzchni dachu z nachyleniem (tzw połacie)
- 15,9 m2 powierzchni płaskiej (tzw. koryto)
- 18,85 mb Obróbki blacharskie przy murze
- 18,85 mb obróbki dekarskie z papy, na łączeniach z pozostałą częścią dachu
- Obróbki 6 okien o wym. 1,2x0,8
Sugerowany program prac:
1. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.
2. Gruntowanie podłoża Sinplastem.
3. Jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia.
4. Obróbki z blachy ocynkowanej.
5. Obróbki z papy wierzchniego krycia.
6. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
7. Uszczelnienie klejem dekarskim na styku obróbek blacharskich.
8. Zalanie masą z papy termozgrzewalnej w miejscach styku z oknami i wyłazem dachu.
9. Wszystkie pozostałe prace niezbędne do prawidłowej naprawy dachu
Wykonawca odpowiada za całość prac, które wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obowiązkiem Wykonawcy jest spełnienie wszystkich wymagań stawianych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi.
3. Termin wykonania zamówienia
Do 30.10.2024 r.
4. Elementy oferty cenowej
Oferta cenowa obejmować musi podanie kwot za całość prac.
5. Miejsce i termin składania informacji
Informację o cenie należy składać do dnia 17.07.2024 r. do Muzeum Miasta Pabianic drogą pocztową, mailową bądź telefoniczną. (Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 1/2, 95-200 Pabianice, tel. 42 215 39 82, 519326275, mail: biuro@muzeum.pabianice.pl.).
Oferty złożone po terminie mogą nie zostać uwzględnione w dalszym postępowaniu.
6. Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji:
Ryszard Adamczyk.
7. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
9. Uwagi końcowe
- Po zapoznaniu się z nadesłanymi propozycjami Muzeum rozpocznie szczegółowe negocjacje z firmą oferującą najkorzystniejszą ofertę.
- Przedstawione oferty służą jedynie ustaleniu ceny poprzez rozeznaniu rynku (zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania zamówień przez Muzeum Miasta Pabianic o wartości poniżej kwoty 130000,00 złotych netto).
- Ostateczna cena ustalona zostanie w trakcie uszczegółowienia zamówienia, gdyby jednak przekroczyła kwotę oferowaną przez inną firmę, Muzeum może również z nią prowadzić negocjacje, wybierając ostatecznie korzystniejszą dla siebie ofertę.
- Muzeum Miasta Pabianic zastrzega sobie możliwość niewybrania wykonawcy na podstawie niniejszego rozeznania rynku.